Sanan, rukouksen ja ylistyksen illat

Sanan, rukouksen ja ylistyksen illat ovat Jumalanpalvelusta, joissa on puheita, yhteistä rukousta ja hengellisiä lauluja / ylistystä. Illoissa voi olla silloin tällöin palvelemassa myös vierailijoita eri seurakunnista ja paikkakunnilta.

Tilaisuuksissa on usein varattu myös hetkinen vapaalle sanalle, jossa seurakuntalaiset voivat jakaa lyhyesti itseä puhuttelevia asioita, rukous- ja kiitosaiheta, lauluja tai vaikka runoja.

Vietämme myös säännöllisesti ehtoollista, Ehtoolliselle ovat tervetulleita kaikki Jeesuksen omat seurakuntataustoista riippumatta. Ehtoollisen ilmoitamme etusivulla kokousilmoituksen yhteydessä maininnalla HPE. Toki voit tulla ehtoollistilaisuuksiin vaikka et olisi uskossakaan. Silloin voit jättää vain ehtoollisen ottamatta.

Sanan, rukouksen ja ylistyksen illoissa on myös mahdollisuus henkilökohtaiseen esirukouspalveluun. Voit kertoa toiveestasi rukouspalvelusta jollekin seurakunnan vastuullisista ja mahdollisuus järjestetään jossakin vaiheessa tilaisuutta tai sen jälkeen.

Tilaisuuksissa on kahvitarjoilu (vapaaehtoinen maksu) noin klo 17.30 alkaen.

Sydämellisesti tervetuloa Sanan, rukouksen ja ylistyksen iltoihin!